en nedávno som písal o vodovej káve v podobe „druháka“. A pár dní nato som takú kávu dostal. Rozuzlenie však bolo celkom zaujímavé.
Vybrali sme sa v Nitre na kávu mimo našich zabehaných podnikov. Vonku zima a mierny ale otravný dážď, zaparkovali sme na Farskej, reku niečo nájdeme. Na čísle 32 bola voľakedy zvláštna kaviareň, teraz sa pýšila menom Coffee House. Skúsime. Interiér vcelku útulný a priamočiary. Príjemne ošúcahný. Na stenách veľa obrázkov, nie paušálnych grafík z Ikea, ale zrejme fotiek z dovoleniek domáceho alebo majiteľa. Na prvý pohľad miesto pre študákov, veselo pri každom stole.
Usadili sme sa ku stolu a chvíľu nevedeli, či sa objednáva pri bare alebo je to s obsluhou. Servírka sa ospravedlnila, že si nás nevšimla vojsť a že nás príde obslúžiť ku stolu. Tak sa aj stalo, objednali sme si „slovenské“ presso a talianske espresso. Pre istotu s mliečkom, keby náhodou. Káva bola za chvíľu na stole. Švagrove presíčko malo aj po zamiešaní prekvapivo hustú cremu, moje espresso v sklenenej šálke bola hnedá voda. Napohľad, aj na ochutnanie.
V duchu som sa zasmial, že toto je „bumerang“ za predošlý článok. Chvíľu som počkal, či sa servírka neobjaví, nato som celú tácočku zaniesol k baru a kávu vyreklamoval.
V duchu som sa zasmial, že toto je „bumerang“ za predošlý článok. Chvíľu som počkal, či sa servírka neobjaví, nato som celú tácočku zaniesol k baru a kávu vyreklamoval. Slečna sa mi ospravedlnila so slovami, že chybu hneď napraví. Za moment mi priniesla novú. Nebudem hodnotiť kávu samotnú. Na môj vkus bola trochu slabá a nevýrazná, ale všetko ostatné sedelo. Bola aj crema a bolo tiež jasné, že sa použilo 7g kávy. Slečna sa ešte raz zastavila pri našom stole s ospravedlnením, že jej práve končila káva a nevšimla si, že jej padla menšia dávka.
Keď iné nie, oceňujem spôsob zvládnutia reklamácie, problém sme na mieste vyriešili k všeobecnej spokojnosti, z mojej strany nebolo čo ďalej riešiť. O to viac ma prekvapilo, že sa mi ospravedlnila ešte raz a pri platení mi inkriminované espresso dokonca nezaúčtovala, aj keď som mal druhé, ktoré bolo v poriadku. Popravde, neviem, čo si mám myslieť. Či sa tešiť, že sa servírka k reklamácii postavila pozitívne a profesionálne, alebo byť skeptický z možno príliš okatého ospravedlňovania.
vsetko ma svoje hranice. aj prilisna starostlivost o zakaznika. zalezi urcite ako to vsetko slecna spravila, ale zaklad je ze sa vobec nejaka naprava udiala. teraz treba zistit, ci im pada ta mensia davka casto :) dufajme ze nie a ze ste nasli dalsi slusny podnik.
milujem dobru kavu, ale volakedy som mala rada ,,druhaky,,………skus hadat preco???
som rada ze som nasla tvoju web stranku a po dlllhych rokoch aj jedneho byvaleho kolegu… :)
super!!! neuveritelne, ze ta neposlala kam by som cakala… cool!:-)
Taktiez mam velmi rad dobru kavicku, ale zial malokedy si ju pochvalujem. Podla mna, to ze sa servirka ospravedlnila a vysvetlila, akoze a preco vas prehliadla je profesionalne a malo by byt bezne. I to ospravedlnenie ked priniesla hnedu vody namiesto kavy (a samozrejme napokon novu kavu) bolo spravne. Avsak jej vysvetlenie vyhovorkou „padla mi mensia davka“ a zasa nove ospravedlnenie uz nebolo celkom profesionalne a dalo by sa povedat aj podozrive. Spliet sa alebo urobit chybu je ludsky normalne, ale vyhovarat sa a az prilis sa ospravedlnovat uz nie je pozitivne. Pri plateni by mala tiez odovodnit, preco presso nezauctovala. Pit zadarmo este neznamena byt spokojny. Osobne to riesim tak, ked nie som spokojny s obsluhou alebo s ponukou, do podniku uz nabuduce nepridem a poviem vsetkym preco.
vo velkej vacsine pripadov sa to da vyriesit tak, ze si sadam v podniku, aby som videl, ako veci pripravuju. Jednak kvoli zvedavosti, ale aj preto, aby som nasledne vedel zdovodnit, preco sa stali niektore veci, ktore sa nemali. V tomto pripade som bar nemal na ociach, sedeli sme za rohom, lebo inde bolo plno, takze neviem presne posudit.
Vyhovorka, ze padla mensia davka – zobral som ju s prizmurenim oboch oci len vdaka odzbrojujucemu usmevu a na nase pomery nevidanej ochote vec vyriesit. Ak si totiz nevsimla, ze jej padla mensia davka, mohla si vsimnut vysledok: ze „slovenske“ preso malo cremu v poriadku a moje espresso malo uprostred priam az magicke cierne oko… Ked uz ine nie.
my sme kaiaren koli tomuto stopli. ak som nestal pri kavovare ja, tak rozna kava vysla k zakaznikovy. a to mohli „zle pripravenu“ kavu beztrestne vyliat. teraz uz kavu len prazime. ak mate chut tak si pozrite videa o nasej kave. dufam, ze autora blogu so skrytou reklamou.
Ako ma vyzerat zelena kava
http://www.youtube.com/watch?v=oig4N4gS6gg
Ako sa kava prazi
http://www.youtube.com/watch?v=VSblGLEMv6A